you may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one .

6 February 2012

and the list go on~


12 tahun : aku mula start suka dekat seseorang. tapi masa tu aku rasa aku ni terlalu muda untuk bercinta apa semua. so aku rasa lagi baik aku bercinta masa sekolah menengah

13 tahun : bercinta? aku PMR pun tak lepas lagi..

 15 tahun : PMR okey. A banyak. hmm.. tapi SPM mesti lagi susah. alahhh 18 tahun nanti la aku bercinta, cari jodoh ke ape ==

18 tahun : err. aku nak tunggu result SPM keluar baru aku pike pasal boyfie sume. kang tak pasal result kantoi, mane boleh kan :(

 bile result dah keluar : okey aku rase, aku kene tunggu result UPU pulak baru pike......



2 comments:

FNMR said...

lawak gila awak ni akasyah XD

akasyah said...

LOL hahaha :P