you may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one .

13 January 2012

bercinta masa sekolah. mengarut?

hah? bercinta masa sekolah? weh, kasya kau ni tade soalan lain ke nak tanye aku? aku dah 21 dah. bullshit jer dulu dulu tuh. mengarut punyer cerite aa!

mengarut?  okay. speechless. to be exact, thinking. seriously. mengarut?

yelah mengarut. buat sakit hati jer ingat. *ketawa sinis*

 aku diam. aku senyum. bercinta masa sekolah tak pernah mengarut bagi aku. tak pernah. sbb tu salah satu mimpi aku. kfine, mimpi yang taktercapai-,- *takpena bercinta masa sekolah*  but seriously? mengarut?

mungkin mengarut sbb kau tak serious. mengarut sbb apa yang kau jalin, takada happy ending. mengarut sbb fikiran kau takmatang lagi. mengarut sbb kau terlalu taksub. mengarut sbb kau tak fikir dalam2. apa yang baik. apa yang buruk. mengarut sbb kau tak ikut syarak. mengarut sbb niat kau bukan untuk bernikah akhirnya. kalau kau berchenta suka-suka. tu baru bullshit (:

*bnyknya rule kau, patut ah takpena berchenta* - foreveralone

No comments: