you may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one .

19 December 2011

time passed. they aint coming back.


yayyy its December! dah akhir bulan dah pun. dah nak masuk tahun baru. dah hampir.. berakhir semua? hmm. *bukak diari* oh. *telan air liur* mungkin. ahaa. aku nak start post bende sedih dulu. well, kan tu gunenyer blog? haha *kening2*

exam dah habis, sekolah pun dah habis. dah takpayah..belajar terukteruk mcm dulu..kan?

sooo... where's the big thing that i've always been waiting for? aku...ikut kate kau. aku pertaruhkan separuh diri aku hanya sebab exam tu. and mabye aku pertaruhkan terus friendship kita. kau tak rasa. aku rasa. deep down. aku rasa sangat-sangat. tapi. tapi kau kata lepas exam kita akan jadi macam dulu balik. kita akan selalu hangout sama-sama. buat benda gila. I was really hoping that lepas exam, kita memang akan jadi macam dulu balik.

macam dulu balik? ._.

aku letih ingatkan diri sendiri. mana ada macam dulu balik! tapi. tapi sbb korang. aku try. aku hold on. aku selalu hold on pada benda2 yang dah lepas. kau tahu tak aku paling benci tahun 2011 ni? aku benci sangat! tahun 2011 ni mcm racun dlm hati aku tahu tak! ....tapi tahun ni jugak yang paling aku sayang. yang paling susah aku nak lepaskan. walaupun dah tade mcm dulu balik..

death. siapa yang dpt halang? :'(

No comments: